D’ale AMINTIRILOR…

dsc0295.jpg

 

Chiar dacă unele lucruri se schimbă, un lucru e cert, amintirile rămân. Da, ele rămân. Pe unele le ținem doar pentru noi pentru a nu se risipi, iar pe altele le postam pe unde apucăm. Ele sunt sigurele care ne aduc o rază de soare în zilele ploioase când suntem debusolați din cauza celor din jur, și tot ele sunt singurele care nu ne dau pace în miez de noapte.

Tristul adevăr, pe care îl tot negăm, este acela că ne îngrozește ideea de a pierde amintirile odată cu oamenii care pleacă din viața noastră. Și acum îmi vine în minte treaba asta cu “annihilate your fears”, care sună ca un titlu de articol ieftin, de duzină. Însă chiar şi aşa, chestia amuzantă e că fără lucrurile astea deep, nu am avea amintiri. Nu ne-am mai aduce aminte cât de ușor ne faceam prieteni la grădiniță, spunând doar “Bună, vrei să fim cei mai buni prieteni?” și după urmau câteva ore de joacă intensă în care uitam de tot și de toate. Eram inocenți și fragili, zâmbeam fără motiv și nu puneam etichete nimănui.

După grădiniță a urmat prima zi de școală. Cât am mai așteptat ziua aia… Țin minte și acum că nu am dormit toată noaptea, pentru că mă gândeam doar la cât de minunată va fi viața mea la școală. Acum i-ași spune Cerasellei de atunci, că a pierdut o noapte cu folos, căci timp de 12 ani a avut parte de niște oameni care au lasat-o să se formeze singură, folosindu-și cretivitatea în orice situație. Nu vorbesc de sistem, care e cum e, vorbesc de profesorii care mi-au pus cărți în brațe și mi-au zis că dacă vreau să evoluez trebuie să văd lumea cu alți ochi. Dar cum orice început are și un sfărșit, și viceversa, s-a închis poarta licelui și o iau pe alt drum.

Abia aștept să mai pierd încă o noapte în așteptarea următoarelor realizări și amintiri, sau cum îmi mai place mie să le spun “reziduri d’ale timpului adunate şi păstrate”. Să adunăm amintiri, zic.

Vă las mai jos câteva fotografii de la absolvire. În look-ul din poze am purtat o rochie roz prăfuit de la Zee Lane. O găsiți aici. Și tot de aceeași culoare, o pereche de saboți de satin de la H&M.

📸   Photographer: Carmen Iacob 

 Processed with VSCO with hb2 preset_DSC0313_DSC0371_DSC0366_DSC0338_DSC0307_DSC0331Processed with VSCO with hb2 preset

💜

sign

Leave a Reply

