Prin Bucureşti cu VARGAS.GIOIELLI!

IMG_0690

Pentru 2017, primul meu gand a fost sa cunosc cat mai multi oameni noi, de la care sa adun micile lor placeri si povesti de viata, astfel gasindu-mi doza zilnica de inspiratie.Cum altfel sa descoperi secretele vietii, daca nu prin oameni?! Pot spune ca sunt o persoana norocoasa, nu stiu daca aici vorbim de soarta sau destin ori pur simplu asa trebuia sa fie, dar toate persoanele care si-au facut pana acum aparitia in viata mea au creat omul care sunt acum.

People need people.

Al doilea gand, a fost sa profit de fiecare perioada libera si sa o exploatez la maxim calatorind. Zis si facut. Am citit cateva articole despre locurile faine din Bucuresti, si am ramas placut surprinsa sa descopar o latura a acestui oras pe care nu o mai stiam pana acum , in pofida faptului ca aproape in fiecare weekend am drum la Bucuresti. Aceasta noua viziune, sa ii spun asa, este in mare despre arhitectura din centrul vechi, caci aceasta m-a vrajit din momentul in care mi-am facut timp sa o admir. Totul se rezuma la timp, stiu ca nu avem destul timp pentru toate, mai stiu si ca toti ne invartim in jurul acestei scuze cu timpul, mhmm.. toti ne scuzam si uitam ca ne putem sacrifica putin din rutina zilnica pentru a ne uita la ce este in jurul nostru, practic uitam sa traim.

Am plecat in acest mini trip, cu scopul de a descoperi lucruri noi, dar nici prin vis nu mi-a trecut ca are sa fie si o poveste la mijloc. Cu doua ore inainte de plecare, primesc un colet, si ce sa vezi, in el era o pereche fabuloasa de cercei lucrati manual de un om minunat, si anume Anamaria, de la Vargas.gioielli. Pe langa ambalajul superb care mi-a ajuns la suflet din prima, si cerceii in sine, prima impresie a fost urmatoare: Ce mari si frumosi sunt,  dar oare cum o sa reusesc sa ii port?

Processed with VSCO with hb2 preset

 

Am ramas placut suprinsa ca dupa mai bine de 12 ore cu ei in urechi nu am avut probleme cu greutatea ( nici nu ii simti la cat de usori sunt) sau cu materialul din care sunt facuti ( asta daca sunteti mai sensiblioase de fel, ca subsemnata hihi). Acum o sa o las pe Anamaria sa va zica putin despre pasiunea ei, caci este cu adevarat inspirationala.

Processed with VSCO with f2 preset

“Trebuia să găsesc o pereche de cercei cu anumite calități. Dar nu am reuşit, aşa că m-am gândit să-i fac eu. Astfel a început aventura VARGAS.GIOIELLI💍.  Cu multe încercări,probe şi eşecuri am reuşit în mod autodidact să creez ce-mi  doream.

Sunt creații făcute de mână,cu ac cu cârlig…Firul este de ramă pură , placat aur 18k sau placat argint 925. La fel şi tortițele. Mărgeluțele pot să fie toho, din sticlă MURANO,cristale şi perle SWAROVSKI.” 

IMG_0681IMG_0623IMG_0606IMG_0642-2IMG_0644

IMG_0613IMG_0637IMG_0552

IMG_0623IMG_0570IMG_0588IMG_0557blooog picssIMG_0615

17373258_850400711767952_1808620592_o.jpg

Photographer: Adrian Tucicovenco 

Fill your life with adventures!

sign

 

 

2 thoughts on “Prin Bucureşti cu VARGAS.GIOIELLI!

Leave a Reply

